It’s more fun to be a pirate than to join the navy

Steve Jobs

Apple gek? IT-Geek? Én niet telefoonschuw? Dan is dit de stage die je zoekt! Bij Cloudcarrier ontzorgen we klanten door heel Nederland en België op het gebied van de totale IT-infrastructuur. We geloven in onze producten en diensten en leggen de lat hoog. Onze prioriteit is altijd de klant. Daarom bieden wij zowel tijdens als na een implementatieproces uitgebreide support mogelijkheden vanuit ons supportcenter. Ben jij de IT-genius die we zoeken?

cloudcarrier logo

Systeembeheerder Apple

Bij Cloudcarrier ontzorgen we klanten door heel Nederland en België op het gebied van de totale IT-infrastructuur. Cloudcarrier verzorgt de totale werkplek, van Aerohive Wi-Fi en diverse Apple diensten tot Google G-Suite en Cloudcarriers eigen hypermoderne telefonie oplossing. Het doel: Dé werkplek waar je blij van wordt voor iedereen!

Wij zijn een platte organisatie met een informele werksfeer. Bij ons krijg je de kans om zelfstandig te werken, wordt initiatief tonen aangemoedigd en kun je zelf verbeteringen doorvoeren. Doordat Cloudcarrier focust op de complete werkplek zijn je werkzaamheden zeer divers, en dat maakt het nou juist zo leuk om bij Cloudcarrier te werken! En uiteraard krijg je zelf ook een werkplek waar je blij van wordt! Verder kun je je werktijden in overleg flexibel indelen tegen een marktconform salaris. Een uitdagende en afwisselende baan voor een echte Apple fanaat! Cloudcarrier biedt je de kans om mee te groeien met ons bedrijf!

De functie

Geen dag is hetzelfde in het leven van een systeembeheerder Apple bij Cloudcarrier. De ene dag ga je langs klanten om onderhoud te verrichten of technische ondersteuning te verlenen, de volgende dag help je een klant bij de overstap naar een nieuwe omgeving of adviseer je een klant om nog meer uit hun werkplek te halen. Vervolgens kom je terug naar je collega’s in het Cloudcarrier hoofdkantoor waar je support op afstand verleend. Kortom, een hele diverse functie voor een echte Apple gek!

Je taken:

  • Analyseren en oplossen van technische issues;
  • Contact onderhouden met klanten over openstaande tickets;
  • Controle en onderhoud van systemen/problemen voorblijven;
  • Ontwikkelen en testen nieuwe features en updates.

Wie ben jij?

  • Je hebt ruime kennis van macOS, iOS en tvOS Basiskennis van Mobile Device Management, Android, Windows en Linux;

  • Je begrijpt en schrijft scripts in o.a. bash. Python is een pre;

  • Je hebt ervaring in een dienstverlenende IT functie, bijvoorbeeld als helpdesk medewerker of support medewerker;

  • Je hebt je rijbewijs B;

  • Je spreekt en schrijft gedegen Nederlands en Engels;

  • Je bent communicatief vaardig;

  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar bent ook een teamplayer;

  • Je bent woonachtig in Lelystad of de nabije omgeving.

  • Kennis en ervaring met Google G-Suite is geen vereiste, maar wel handig;

  • Kennis en ervaring met (migraties) vanaf Microsoft Exchange is geen vereiste, maar wel fijn.

Wat bieden wij?

  • Een werkplek waar je blij van wordt!

  • Uitstekend marktconform salaris afhankelijk van opleiding en werkervaring;

  • Reiskostenvergoeding;

  • Goede primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden;

  • Een gezellige werksfeer met geregeld een vrijdagmiddagborrel of een potje tafeltennis op kantoor!

  • Beginnen? Per direct!

“Succes moet je vieren!”

Niet onbelangrijk, wij geloven heilig in bovenstaande quote. Succes moet gevierd worden, en dat doen we dan ook regelmatig tijdens de Clourcarrier VrijMiBo.

Ben jij die sociale Apple gek die wij zoeken? En lijkt het je wat om een belangrijke positie in te nemen binnen ons jonge, dynamische team? Stel jezelf aan ons voor door een kleine introductie voorzien van je CV onder vermelding van “functie systeembeheerder” te sturen naar [email protected]

Servicemedewerker Apple

Bij Cloudcarrier ontzorgen we klanten door heel Nederland en België op het gebied van de totale IT-infrastructuur. Cloudcarrier verzorgt de totale werkplek, van Aerohive Wi-Fi en diverse Apple diensten tot Google G-Suite en Cloudcarriers eigen hypermoderne telefonie oplossing. Het doel: Dé werkplek waar je blij van wordt voor iedereen!

Wij zijn een platte organisatie met een informele werksfeer. Bij ons krijg je de kans om zelfstandig te werken, wordt initiatief tonen aangemoedigd en kun je zelf verbeteringen doorvoeren. Doordat Cloudcarrier focust op de complete werkplek zijn je werkzaamheden zeer divers, en dat maakt het nou juist zo leuk om bij Cloudcarrier te werken! En uiteraard krijg je zelf ook een werkplek waar je blij van wordt! Verder kun je je werktijden in overleg flexibel indelen tegen een marktconform salaris. Een uitdagende en afwisselende baan voor een oplossingsgerichte Apple fanaat! Cloudcarrier biedt je de kans om mee te groeien met ons bedrijf!

De functie

Als servicedeskmedewerker bij Cloudcarrier ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze bestaande klanten bij vragen, problemen of storingen. Je ontzorgt de klant en lost problemen op met een lach. Onze servicedesk afdeling streeft naar een hoge klanttevredenheid en een hoog serviceniveau. First time fix is daarom altijd jouw streven. Verder ben je een kei in communicatie, kun je je goed inleven in de klanten en beschik je natuurlijk over voldoende technische kennis en achtergrond.

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding;

  • Je hebt 2 jaar relevante werkervaring;

  • Je hebt kennis van en ervaring met Apple hardware en macOS;

  • Je hebt kennis van en ervaring met Windows en standaard Office applicaties zoals Word, Excel, Powerpoint, en servicedesk software zoals bijvoorbeeld Zendesk of Top desk;

  • Je hebt kennis en ervaring met Gmail, Google Drive, Google Documenten en Google Spreadsheets;

  • Ervaring met de zakelijke variant Google G-Suite is geen vereiste maar wel handig;

  • Jouw communicatie skills zijn goed en je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken;

  • Je kunt probleemoplossend denken en bent niet bang om initiatief te tonen;

  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;

  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B.

Wat bieden wij?

  • Een werkplek waar je blij van wordt!

  • Uitstekend marktconform salaris afhankelijk van opleiding en werkervaring;

  • Reiskostenvergoeding;

  • Goede primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden;

  • Een gezellige werksfeer met geregeld een vrijdagmiddagborrel of een potje tafeltennis op kantoor!

  • Beginnen? Per direct!

“Succes moet je vieren!”

Niet onbelangrijk, wij geloven heilig in bovenstaande quote. Succes moet gevierd worden, en dat doen we dan ook regelmatig tijdens de Clourcarrier VrijMiBo.

Wil jij graag jouw kennis en vaardigheden inzetten om klanten te ontzorgen? Ben je sociaal, empatisch en niet telefoon schuw? Dan is dit dé functie voor jou! Stel jezelf aan ons voor door een kleine introductie voorzien van je CV onder vermelding van “functie servicedeskmedewerker” te sturen naar [email protected]

Een selectie van onze klanten

Afspraak maken

Hebben wij je interesse gewekt? Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Neem Contact met ons op