Wat is een zakelijk telefonie abonnement? 

Een zakelijk telefonie abonnement is niet anders dan ieder ander telefonie abonnement. Door het woord ‘zakelijk’ te gebruiken wordt er gerefereerd naar een abonnement met betrekking tot zakelijke telefonie. Je kunt het vergelijken met een mobiel telefonie abonnement, een abonnement specifiek voor mobiele telefoons.

We geven de mogelijkheid om zowel een vast als een mobiel zakelijk abonnement af te sluiten en/of een combinatie daarvan. Hierdoor kun je op een vast nummer gebeld worden en met je mobiele telefoon opnemen. Op die manier ben je thuis of onderweg net zo goed bereikbaar als op kantoor.

Met een zakelijk telefonie abonnement van Cloudcarrier kun je zowel vast als mobiel bellen en gebeld worden. Met onze zakelijke telefonie oplossing heb je je eigen telefooncentrale in de cloud.

Cloudcarrier Vast & Mobiel

Cloudcarrier Vast & Mobiel is de nieuwste ontwikkeling binnen het zakelijk bellen. Je hebt een eigen telefooncentrale in de cloud die direct gekoppeld is aan het 4G netwerk. Hierdoor kunnen vaste toestellen en mobiele toestellen naadloos samenwerken.

Met deze oplossing heb je overal en altijd toegang tot je eigen telefooncentrale in de cloud. Je bent zelf in control over de instellingen van deze centrale. Liever niet bereikbaar buiten werkuren? Iedere klant een aparte voicemail? Met Cloudcarrier Vast & Mobiel zijn de mogelijkheden eindeloos!

Abonnementen

Onze zakelijke telefonie abonnementen worden afgestemd op de behoefte die op dat moment het beste past bij jouw bedrijf. Voor een mobiel abonnement heb je de keuze uit een Cloudcarrier sim kaart of een e-sim kaart. Voor je databundel heb je diverse opties:

  1. Je medewerkers hebben unlimited data
  2. Je medewerkers hebben ieder hun eigen data limiet
  3. Je medewerkers maken gebruik van een bedrijfs data limiet

Opties 1 en 2 ken je ook van mobiele abonnementen die je privé afsluit. Als je kiest om gebruik te maken van een bedrijfslimiet (optie 3) dan spreek je een limiet per medewerker af net als optie 2.

Het verschil met optie twee is dat alle limieten per individu bij elkaar op worden geteld in een gezamenlijke ‘pool’. Hierdoor is het mogelijk dat iemand een keer iets meer verbruikt dan zijn/haar limiet eigenlijk toestaat. Dit wordt gecompenseerd met iemand die een keer wat minder verbruikt.

Met een Cloudcarrier Vast & Mobiel zakelijk telefonie abonnement ben altijd en overal bereikbaar.

Met Cloudcarrier Vast & Mobiel is het enige wat je nodig hebt om overal en altijd bereikbaar te zijn een werkende internetverbinding. Omdat je je vaste nummers overal naartoe kan doorschakelen zullen jouw klanten niet merken op je op kantoor of op een tropisch eiland zit te werken.

Een landelijk telefoonnummer

Heeft je vaste nummer nog een lokaal netnummer? Met onze zakelijke telefonie oplossing krijg je een landelijk netnummer. Hierdoor heb je in één klap een landelijke uitstraling

Bellen met vast of mobiel

Het maakt niet uit waar je bent. Jou vaste – en mobiele telefoon werken als één. Zo kun je een vast nummer op je mobiel binnen laten komen en mobiel bellen met een vast nummer.

Wachtrijen instellen 

Je hebt zelf de controle over het instellen van wachtrijen. Met 1 druk op de knop kun je jezelf in of uitschrijven van een wachtrij.

Groepen maken

Werk je samen in een team? Je kunt 1 telefoonnummer bij meerdere mensen laten binnenkomen zodat je altijd goed bereikbaar bent!

Overstappen

Heb je elders al een zakelijke telefonie oplossing? Geen probleem. Met onze overstapservice is overstappen slechts een formaliteit.

Cloudcarrier Vast & Mobiel | VoiP Zakelijke telefonie | Cloudcarrier

Heb je een vraag?

Neem contact op met een van onze specialisten!

Contact opnemen