Digitale groei en samenwerking: Het verhaal van Build in Amsterdam

Samenwerking Build in Amsterdam X Cloudcarrier
07 feb

In de afgelopen tien jaar heeft Build in Amsterdam tallozen awards binnengesleept en met meer dan vijftig experts en een internationale werkcultuur heeft het bedrijf een indrukwekkende reis doorgemaakt, gedreven door creativiteit en groei.

Digitaal vakmanschap

Build in Amsterdam specialiseert zich in het bouwen van Digital flagship stores, waarbij de focus ligt op E-commerce platforms en marketingwebsites die verder gaan dan conventionele conversieoptimalisatie. Maikel, de Technisch Directeur, benadrukt dat elk project doordacht begint, van strategie en UX/UI-ontwerp tot identiteit en ontwikkeling.

Een samenwerking met Cloudcarrier

Na een grondige inspectie rondom de beveiliging van Build in Amsterdam kwamen ze er achter dat er nog wel een aantal stappen waren die ze moesten nemen. Vorig jaar werd een traject  gestart om een ISMS (Information and Security Management System) te maken. Een van de pilaren die daar uit kwam was het verbeteren van de IT Security. 

De specialisatie van Cloudcarrier in Apple en Google sprak Maikel aan, en na een positief gesprek met Michael koos Build in Amsterdam voor deze unieke samenwerking.

Portret - Maikel - Technisch directeur Build in Amsterdam
"De specialisatie van Cloudcarrier in Apple en Google is er eentje die je niet veel vindt. Na een gesprek met Michael was ik meteen enthousiast, niet alleen van hun diensten maar ook van de positieve sfeer rondom het bedrijf."

Maikel Build in Amsterdam

Naar de toekomst met Cloudcarrier

Maikel kijkt vooruit naar de verdere samenwerking met Cloudcarrier. “Ik verwacht dat een deel van de ondersteuning van mijn bord valt, waardoor ik me meer kan richten op strategische aspecten,” deelt Maikel. “We zien mogelijkheden voor samenwerking op nieuwe projecten, zoals het aanpakken van de rotatie van laptops en het verkennen van tools zoals Google Meet-apparatuur.

Kwaliteit boven kwantiteit

Build in Amsterdam heeft zich altijd laten leiden door het streven naar uitmuntendheid. Het bedrijf onderscheidt zich door geen actieve sales te voeren, maar te vertrouwen op de kwaliteit van hun projecten voor mond-tot-mondreclame. Maikel benadrukt het belang van het handhaven van hoge normen en het aantrekken van toptalent voor toekomstige projecten.

“Ons motto is eenvoudig – “We don’t aspire to be the biggest, but to be the best”. Onze groei is organisch, gedreven door de toewijding om toffe dingen te blijven maken. Onze projecten spreken voor zich, wat resulteert in een positieve mond-tot-mondreclame.”

Toekomstbestendige groei

Met een sterke groei van drie naar vijftig medewerkers in het afgelopen decennium, blijft Build in Amsterdam optimistisch over de toekomst. Het bedrijf staat klaar om voortdurend succes te behalen, gedreven door hun inzet en de waardevolle samenwerking met Cloudcarrier die nieuwe digitale hoogten beloofd. 

Michael Linszen

Ook samenwerken met Cloudcarrier?

Neem direct contact op!

Klik hier!